Monday, January 24, 2011

Orang yang rajin cengginila..

Ni bukan lengan Aariq tapi lengan aku..kang korang ingat aku dera anak pulak..ni gelembung yang tengah masak ranum..pasni pecah gerenti gatal gile..

Kasik close up sikit...haa..nampak tak..?


Itulah akibatnye kalo terlampau rajin sangat ke dapo..terkena stim periuk nasik...huhu. Korang kasik petua sikit camane nak hilangkan parut gelembung ni?? Tolong...!!


5 comments:

oja said...

senang je nak hilangkan gelembong tu. amik jarum kasi cocok bio kua air bisa. pastu tade glembong dah heheh

~sakina~ said...

besa gile!

Ija said...

weii, letak gel gamat!

Redbloodsnow said...

adoyaiii...sakit tueeee....huhu

Mr. Swift said...

Ish menakutkan je sampai camtu sekali. Baguslah akak ni. :)


Let's Read! : I Love Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis!!

Monday, January 24, 2011

Orang yang rajin cengginila..

Ni bukan lengan Aariq tapi lengan aku..kang korang ingat aku dera anak pulak..ni gelembung yang tengah masak ranum..pasni pecah gerenti gatal gile..

Kasik close up sikit...haa..nampak tak..?


Itulah akibatnye kalo terlampau rajin sangat ke dapo..terkena stim periuk nasik...huhu. Korang kasik petua sikit camane nak hilangkan parut gelembung ni?? Tolong...!!


5 comments:

oja said...

senang je nak hilangkan gelembong tu. amik jarum kasi cocok bio kua air bisa. pastu tade glembong dah heheh

~sakina~ said...

besa gile!

Ija said...

weii, letak gel gamat!

Redbloodsnow said...

adoyaiii...sakit tueeee....huhu

Mr. Swift said...

Ish menakutkan je sampai camtu sekali. Baguslah akak ni. :)


Let's Read! : I Love Pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...